Project manager
Odoo

Iets voor jou?   Neem contact op

KMO bedrijven beseffen dat zij aan de hand van digitalisatie verschil kunnen maken ten opzichte van hun concurrenten.

Die KMO's die IT zien als een totale differentiatie en groei binnen de sector zijn onze klanten.

Callista fungeert als rechterhand en partner in dit proces. Met een jong en gedreven team uit Kalmthout ontwikkelen wij de business logica die deze bedrijven nodig hebben.

Jouw uitdaging

  1. Als project manager ben jij verantwoordelijk voor het succesvol uitvoeren en opleveren van onze Odoo projecten. Je weet als geen ander de verbindingen te leggen tussen de belangen van de business verantwoordelijken van je klant als de belangen van onze Odoo experten. Jouw job bestaat erin een realistische en haalbare planning na te streven waarbij je aanstuurt op de werkzaamheden om deze planning waar te maken conform de gestelde eisen, tijdsbesteding en kostenraming.


    Gezien wij met Callista voornamelijk Odoo projecten implementeren, verwachten we van jou als project manager om een beeld te hebben van de opbouw en werking van de Odoo software modules. Deze kennis verwerf je in de eerste maanden van de opstart van je nieuwe job. Met deze bagage heb je alles in handen om jouw project management skills te combineren met de juiste sturing en advies in functie van de software. We verwachten bijgevolg dat er ook inhoudelijke kennis van het pakket kan opgebouwd worden zodat de communicatie naar teamleden vlot kan verlopen.

Profiel

  • Bij voorkeur beschik je over een hogere opleiding (bachelor/master TEW, Handelsingenieur, ICT, ... ) of gelijkwaardig door ervaring. 


  • Je hebt sterke interesse in economische processen en bedrijfssoftware en hebt ervaring over hoe een software project geïmplementeerd wordt.


  • Je bent flexibel, gestructureerd en houdt van een plan -en procesmatige projectaanpak die resulteert in een haalbare implementatie.


  • Je hebt gehoor naar feedback van klanten en teamleden en weet hen te motiveren om doelstellingen te behalen.                                  

  • Je bent resultaatgericht en zorgt ervoor dat bottlenecks geen kans krijgen.


  • Jouw proactieve communicatie skills en tactvolle diplomatie leiden tot het vermijden van problemen en onduidelijkheden.

Het aanbod

  1. Je komt terecht in een hecht team waar er voor elkaar wordt ingesprongen, maar ook ieder zijn eigen verantwoordelijkheid opneemt. Binnen dit dynamisch en groeiend bedrijf zijn er korte communicatielijnen en wordt jouw mening sterk gewaardeerd. Je krijgt de kans om een boeiende functie op te nemen in een sterk ondernemend bedrijf met mogelijkheden om op termijn mee te kunnen doorgroeien. In ruil voor je inzet en resultaten, krijg je een degelijk salaris met bedrijfswagen, tankkaart, 12 ADV dagen en andere extralegale voordelen (o.a. laptop, maaltijdcheques, hospitalisatie -en groepsverzekering).

Neem je deze uitdaging aan?

Voor meer informatie kan je tussen 9u en 21u terecht bij Sofie Van Looveren op 0474 92 34 35. Je reactie wordt snel en vertrouwelijk behandeld.

Iets voor jou?   Neem contact op